شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

سند اجاره ای برای ضمانت زندانی

اجاره سند برای ضمانت زندانی . اجاره سند برای دادگاه . سند برای اجاره . سند جهت ضمانت دادگاه . اجاره سند برای دادسرا

سند اجاره ای برای ضمانت زندانی

۳۷۴ بازديد
سند اجاره ای برای ضمانت زندانی ، ارائه ضمانت نامه های معتبر شش دانگ جهت ارائه به دادگاه و دادسرا ، انجام تمامی مراحل کاری و اداری در کمتر از 48 ساعت زیر نظر وکلای کاردان و کارشناسان خبره ، ارائه خدمات و پلسخگویی همه روزه 
کارشناسان ما همه روزه از 8 صبج تا 8 شب اماده پاسخگویی یا صبر و حوصله به شما عزیزان هستند 
شما خانواده های محترم که نیاز به تهیه سند و ضمانت نامه اجاره ای دارید می توانید از طریق خطوط ارتباطی با ما تماس گرفته و با کارشناسان مشاوره نمائید تا در صورت احراز شرایط پرونده ، نسبت به حضور در دفتر گروه مشاورین و تنظیم قراداد اجاره سند اقدام نمائید . یکی از بارزترین خدمات گروه مشاورین کارگزاران ارائه خدمات بدون پیش پرداخت در سراسر کشور می باشد . تمامی تسویه حساب پس از اتمام مراحل کاری و اداری با مجموعه صورت خواهد گرفت .

تماس و مشاوره همه روزه از 8 صبح تا 8 شب حتی روز های تعطیل

 02166891290 / 02166872449

  دفتر مرکزی : تهران


گروه مشاورین کارگزاران به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مراجع اجاره دهنده سند در کشور ، هم اکنون اماده ارائه انواع ضمانت نامه های معتبر با ارزش های مختلف بدون محدودیت در میزان وثیقه جهت ارائه به عنوان ضمانت به شما عزیزان میباشد .

همواره قیمت اجاره سند یکی از سوالات همیشگی عزیزان میباشد . توجه داشته باشید که قیمت اجاره سند نرخ ثابتی نیست و با توجه به ارزش پرونده این مبلغ محاسبه می شود البته این محاسبه هرگز به صورت درصدی نیست و هرگونه محاسبه قیمت اجاره به صورت درصدی کاملا خلاف قانون بوده و کلاهبرداری محسوب می شود . محاسبه قیمت با توحه به ارزش پرونده و میزان وثیقه تعیین خواهد شد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.